Tuesday, February 5, 2019

Δεν είμαι εδώ / Γεροντούδη Λ. Παυλίνα



Έφυγες αναζητώντας τη μοναξιά σου,
εκείνη που σε ξελόγιασε,
εκείνη που σου έταξε τάματα πολλά.
Έφυγες χωρίς αντίο, χωρίς αποσκευές.
Περιττές οι συγκινήσεις, ανώφελες.
Άφησες πίσω χρονοφωτογραφίες,
χωροστιγμές και μνήμες χολαίνουσες.
Εφυγες χωρίς κατευόδιο, χωρίς ευχή,χωρίς κατάρα,
χάθηκες πίσω απ' την κουρτίνα
του κενού που αγάπησες.
Κομμάτια οι μέρες , λευκές οι νύχτες
κι εγώ ταξιδεύω σε τόπο ανύπαρκτο.
Μη με ζητήσει κανείς,
δεν είμαι εδώ, δεν είμαι πουθενά.

Δεν είμαι εδώ / Γεροντούδη Λ. Παυλίνα

Πηγή:   Οι ποιητές που αγάπησα και άλλες μικρές και μεγάλες ιστορίες λόγου (Ανθολόγιο Ποίησης)
Link: http://dimitriosgogas.blogspot.com/2019/02/blog-post.html


Please, click on Photo to Enlarge and see the real colors / Πατήστε πάνω στην εικόνα για να την δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος και με τα σωστά χρώματα

No comments:

Post a Comment